Kannabis lailliseksi

espoo

/ #891

31.10.2008 01:35

Puhunkin enimmäkseen nyt suomen luonnosta. Oli se niin taikka näin voi ihminen paremmin ilman sitä.

En usko että nämä arkeologiset todisteet pätevät suomeen tai esim. pohjoismaisiin.
Suomessa sitä ei ole --> Ei ole tarkoitettu sen ihmisille.

"Sen salliminen kuitenkin lisäisi sen käyttöä."

Lisäisi käyttöä niin satunnaisilla kuin suurkäyttäjillä JA saisi uusia käyttäjiä.

Minä ainakin luulen että monet ihmiset ainakin kiinnostuvat ja ajattelevat että
voisivat poltella kun se kerta katsotaan lailliseksi (tai osittain lailliseksi).
Minäkin varmaan riemastuisin ja menisin heti kokeilemaan mutta kun minulle valkeni jo että on paljon parempia asioita kuin huumeet ja että minulla on selkärankaa sanoa EI. Olen viisas ja haen apua ilman mitään "pakoon todellisuutta -asennetta". Ai niin anteeksi... sanon että MIELESTÄNI olen ettei vaan joku siitä väännä juttua että olenko viisas vai en.

Ja kun sanotaan että VOI laukasta masennusta niille joilla on taipumusta masennukseen ja skitsofreniaan niin sanompa että juuri niitä on paljon meillä suomessa ja esim. minä kuulun niihin.

Tiesitkö että 5–6 % suomalaisista kärsii masennuksesta ja että noin 1% on skitsofrenia? sitä enemmän siis sille taipuvia.

ELI ainakin 7% ovat taipuvia! tai tod.näk taipuvia . Tietysti nämä kaikki 7% eivät tule polttelemaan mutta silti osa varmaan. Ota huomioon että monet masentuneet eivät hankkiudu hoitoon! eli tod.näk meitä voi olla vielä enemmän!

Kyllä, hyväksyn jopa hollannissa sen polton mutta siellä ei tietääkseni esiinny masennusta niin paljon? Tätä meinasin että ei voi vaan suoraan verrata maita.
Kun sanoit että ei se ole NIIN tärkeätä niin olet jo mennyt aika pitkälle kun väittelet jonkun speden, tyhmän rasistin kanssa joka yrittää olla fiksu netissä? :) Muuttaisin varmaan itse sinne missä se olisi laillista jos polttelutouhuja harrastelisin.

Tekisi joskus mieli vetää henkilöä turpaan joka sitä kannabista minulle tyrkytti. Käytön jälkeen (satunnainen) Masennus ja lievä psykoosi tuli.. kiitos vaan.

Ne jotka haluavat kannabista saavat sitä kyllä tavalla tai toisella vaikka se onkin kiellettyä."

Olkoon se niin. Usein (tai ainakin ne 2 johon olen törmännyt kun joskus polttelin) kasvattaja on kuitenkin suomalainen ja ne rahat pysyvät kuitenkin jollain tavoin suomessa. En ole mikään ekonomin maisteri vielä eli en osaa tuota sanoa mutta jollain tavoin tuossa on ehkä logiikkaa?

Eli konsumentti ostaa kasvattajalta/välikädeltä --> he saavat rahaa ja ostavat esim ruokaa kaupasta tai jotain muuta jossa on jo veroja? Vai meinaatko että ne kasvattajat leikkaavat niitä seteleitä kahtia ja lähettävät huvikseen ulkomaille?