Cheryll takaisin BB-taloon!

Mariel Nikula

/ #21 lukekaa tyhmät ihmiset

13.11.2008 03:59

Siis voi helvetti, Cheryllin ois pitänyt lähteä jo aikoja sitten jos se on noin monta kertaa äänestykses ollut, ja monta kertaa lähellä tippua. mun mielest siinä ei ole mitään epäreilua. ja kyllä normaali tervejärkinen ihminen ymmärtää et siinä blondissa ei ollut mitään aitoa, koko talossa olon ajan hän vain pelasi. Eikä sitä kukaan oikeesti kiusannut, toi on niin keksitty juttu (kattokaas ovela pelaaja keksii keinot), hän itse ärsytti muita! jos ette muista sitä niin katsokaa noi jaksot uudestan. Ja jos kerran äänestämisen yhteydessä on ollut joitain teknisiä ongelmia, niin kai se on koskenut myös muiden asukkaiden ääniä, ei pelkästään Cheryllin, eli ei kukaan muukaan saanut silloin plussaa tai miinusta, pitää vaan sitten luottaa siihen tilanteeseen mikä oli silloin. Ei ollut mitään vääryyttä siinä että Cheryll lähti nyt, kun se on niin monesti ollut häätöäänestyksessä ja niin monta "lähellä piti" tilannetta. Ja jos muut asukkaat halusivat sen niin kovasti ulos, niin kyllä niidenkin toiveita pitää kunnioittaa. Ja loppujen lopuksi, kuka oikeesti välittää jostain bb:stä?? Mä en edes kehtaa sanoo muille et oon (vahingossa) katsonut sitä, ..joo ei ollut muuta tekemistä siihen aikaan ja tv on ollut päällä, mutta that's it! Ja nyt vaan rupes ärsyttää toi jatkuva cheryllista jankuttaminen. Ketä oikeesti kiinnostaa tollanen? Haloo. Mun mielestä se on vaan helvetin häpeällistä niille jotka ovat menneet siihen taloon, tosi syvälle vajoamista. Hankkikaa elämä ihmiset, myös te jotka just luitte tätä.
P.S. Jos se ois ollut sovittu häätö, Cheryll ois lähtenyt jo aikoja sitten, ei vasta seitsemännessä äänestyksessä. Ja haha, toi sai mut niin nauramaan: "Tämä on sen verran hämärä juttu.. Meillä on faktoja, jpita halutaan tutkittavan." Ootkohan sä väärässä paikassa juttuja tutkimassa? Ettei vaan salapoliisin ammatti ollut haaveena? Ja jos asia olisikin niin, niin ei tavis voi mediaa vastaan taistella, se on jo nähty.