Kannabis lailliseksi

JonesXxX XXX
XXX

/ #934 No niin

14.11.2008 09:52

Taas on kerätty hienoakin hienompia kommentteja vastustajilta!
Näistä teksteistä jo osaa päätellä vastustajien älyykkyys osamäärän,kun noin kehittäviä komentteja kirjoittavat.

Epäilen vahvasti että voisi olla toista mieltä kun kerran sitä kannabista kokeilisivat.Mutta valinta on jokaisella itsellään,mutta ei pitäisi asioista mitään kirjoittaa jos siihen ei ole perehtynyt huolellisesti ja ottanut asiosta selvää ensin.

Ihmettelen miten sitä voi ihminen olla noin itsestään selvä,että ajatellaan että kannabiksen käyttäminen oisi jotenkin hirveää ja yms..

Tämä kaikki johtuu siitä että teille on lapsena kerottu että huumeet ovat pahasta ja niitä ei koskaan pidä kokeilla koska niihin kuolee.ja yms.
Ja sitten on näytetty koko luokan edessä kuvia jostain auto-onnettomuudessa kuolleista ihmisistä, ja kertoo että tämä käytti kannabista sen ja sen verran,vaikka kuvat ei millään tavalla liity kannabikseen,en ole koskaan nähnyt mitään todisteita että joku kannabikseen oisi kuollut tai mihinkään muuhunkaan sairauteen, kun joku valistaja on päättänyt ottaa elämän tehtäväkseen manipuloida muita ihmisiä että eivät itse vaan ottaisi asiasta selvää,ja toteaisi itse ,sitten selviääkin että joku on valehdellut ja pahasti.

Sitten jaksatte jauhaa että ihminen siirtyy "vahvempiin" mutta tämä on jokaisen ihmisen omasta ajatus maailmasta kiinni haluuako jotain muuta.Jos kannabis laillistettaisi niin menisittekö te vastustajat sitten sitä kannabista käyttämään.Tuskin.

Nykypäivänä kannabista saa jo lääkkeenä suomessakin.
Käyttäjiä on yli ainakin 250miljoonaa ihmistä maailmassa.

Te ette sitä voi enään estää laillistetaanko kannabis vai ei.Valehtelu ei enään nykypäivänä pure nuorisoon niinkuin ennen on keksitty internet mistä voi itse ottaa asioista selvää,niinkuin teidän kannattaisi ottaa kanssa ennen kuin kerrotte noita elämää suurempaa komenttejanne ja joudutte vain naurun alaiseksi.

Kyllä sitä kannabista voi käyttää ja olla ihan tavallinen ihminen siinä missä muutkin

AJATELKAA.