SÄHKÖN SIIRTOHINTAA JA MUITA SIVUKULUJA ON ALENNETTAVA !

Jeesus on Herra, E-P
Vieras

/ #79

11.07.2014 20:30

Joo, sähkön hinta on törkeissä lukemissa, suorastaan rahastusta ja osa sähköstä ostetaan vielä Ruottista. Hävetkää, suomalaiset päättäjät ja kyse ei ole edes ekosähköstä, jota kannattaisin, jos voisin. Sähkön hintaan lisätään nää käsittelykulut ja muka muut menot, jotka on huomattavasti suurempia kuin varsinainen sähkön hinta. Ryöstöä sanon minä ja näillä muka kulumaksuilla katetaan johtajien törkypalkat, joista tavallinen duunari/vuorotyöläinen hoitoalalla niinku mä, saa vain haaveilla. Toisaalta, rahan himo on kaiken pahan alku ja juuri, mut välttämätön paha näin perheellisen näkövinkkelistä, eikä oo koskaan liikaa, toisin kuin eräillä! Yltiösuvaitsevainen kyllä tää Suomi nykyään osaa olla, muttei tasa-arvoinen palkkauksessa, valitettavasti. Alempipalkkainen duunari nimittäin tekee sen likaisimman työn ja johtajan puhtoiset kädet ne korjaa vain potin niin kuin suuryrityksen omistaja! Jumalan siunausta mihinkään arvoasemaan katsomatta tasapuolisesti kaikille.