100 000 vastaan Itä-Suomen hovioikeus

Pretoria RSA

/ #6 Thorille

21.11.2008 07:56

Miksi yritata vahatella adressin painoarvoa (="linjassa muiden tuomioiden kanssa")? Jos tama Ita-Suomen hovioikeus ei eroa muista hovioikeuksista maassamme (vaikka nayttoa sielta tasta eroavaisuudesta on tuomioiden levennyksen suhteen ja omalaatuisten lieventavien asianhaarojen kohdalla)
niin se lienee sitten eksemplaari siita poyristyttavasta tavasta, jolla maassamme ylipaataan sovelletaan lakia raiskaustapauksissa, tyttoihin kohdistuvan vakivallan suhteen etc. Mita tulee listan naisvaltaisuuteen, niin on varmaan luonnollista, etta naiset ovat mieltaneet taman tapauksen koskevan koko sukupuoltamme ja huolta meihin kohdistuvasta vakivallasta kaikissa muodoissaan. Mutta monia monia sympaattisia miesnimiakin on listalla! Tiedan, etta tama on kaikkia meita koskeva, silla naisten ja tyttojen, lapsiemme hyvinvointi on seka miehia etta naisia etu. Analogiasi siita, millainen lista olisi formulakisojen ollessa uhattuina on ontuva. Talla on tekemista vakivallan ja lepsujen oikeuskaytantojen kanssa. Sinun agendasi on varmaan jokin toinen, mika se sitten lieneekaan.