Maiden myynti ulkomaalaisille on lopetettava!

Kara

/ #32 Parempi otsikko olisi: ei maakauppoja EU:n ulkopuolisille tai vain Venäläisille!?

07.08.2014 09:55

Otsikko on ehkä harhaanjohtava!? Itse en ole vastaan, jos EU:n kansalaiset ostavat Suomesta maata ja, että minulla on oikeus ostaa EU:n sisäpuolelta maata. Mutta tässä kai on kyse siitä, että Venäjä ei ole EU:ssa ja, että Suomalaiset eivät voi ostaa maata Venäjältä, vaikkakin he voivat ostaa Suomesta.

Eli tottakai Venäläisiltä maanosto oikeus pois!!! Kovalla työllä veteraanit taistelivat Suomen itsenäisyydestä ja nyt annamme sen heille takaisinko? On täällä maapallossa muitakin maita kuin Venäjä, eli miksei Suomea, turismia ja businestä suunnata muuallekin kuin vain Venäjään? Oisko länsi kova sana? Onneksi uusi pääministeri on, ainakin minun mielestä, länsi ystävällinen, joten oisiko aika jo suunnata Suomen olemassa oloa muuallekin! Ei Suomen pystyssä pysyminen voi olla Venäläisistä ja heidän mafiarahoista kiinni! Pitääkö meidän olla niin riippuvaisia heistä!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mitä te hallitus pelkäätte, Putiniako?