Median lopetettava vääristelty Israelin vastainen uutisointi

Juhani Starczewski

/ #121 Mitä kansainvälinen Punainen Risti raportoi tänään Israelista? Auttaako SPR israelilaisia?

15.08.2014 03:24

Israel on saanut kokea vuosien ajan jatkuvaa terroria mm. Gazasta ammuttujen rakettien muodossa. Tietääkseni kansainvälinen Punainen Risti tai vastaava järjestö ei ole millään tavalla reagoinut israelilaisten lasten ja yleensä siviiliväestön hätään, joka on saanut olla jatkuvan uhan ja pelon alla raketti-iskujen ja muun terrorin takia.

Olen ollut vuodesta 2007 Punaisen Ristin jäsen. Liityin siihen, kun paikallinen Punainen Risti ansiokkaasti auttoi tuttavaperhettämme, kun perhe menetti kaiken rajussa tulipalossa.
 http://www.elisanet.fi/juhani.starczewski/Kriisiavun_saamista_varmistetaan.htm

Nyt joudun harkitsemaan jäsenyyttäni ja toimintaani uudelleen Punaisessa Ristissä, koska se ei mielestäni ole ottanut tai ota huomioon tasapuolisesti israelilaisten tuskaa ja hätää mm. traumatisoituneiden lasten ja aikuisten suhteen...

Ilmeisesti kansainvälisen Punaisen Ristin raportti Gazan lähistön Israelin siviiliasutuksen tilasta ja sukkaista olisi alla olevan kaltainen!?

51. Mitä kansainvälisellä Punaisella Ristillä on raportoitavanaan holokaust-kysymyksen suhteen?
http://der-stuermer.org/finnisch/66kysymysta.htm

Kansainvälisen Punaisen Ristin delegaation käynnistä Auschwitzissä syyskuussa 1944 tehty virallinen raportti kertoo että internoidut saivat vastaanottaa paketteja, ja että huhuja kaasukammioista ei voitu todistaa.

+++

Kaikella on määräaika

 Vielä minä näin auringon alla oikeuspaikan, ja siinä oli vääryys, ja vanhurskauden paikan, ja siinä oli vääryys. Minä sanoin sydämessäni: Vanhurskaan ja väärän tuomitsee Jumala, sillä siellä on jokaisella asialla ja jokaisella teolla aikansa.

Vielä minä näin auringon alla: oli oikeuspaikka -- ja siellä vääryys, oli tuomioistuin -- ja sielläkin vääryys. Minä ajattelin itsekseni: Jumala tuomitsee oikein, niin syyttömän kuin syyllisen, sillä jokaisella asialla ja teolla on aikansa. [Ps. 82:2,8; Jes. 10:1-3]

 And moreover I saw under the sun the place of judgment, that wickedness was there; and the place of righteousness, that iniquity was there. I said in mine heart, God shall judge the righteous and the wicked: for there is a time there for every purpose and for every work.