Kieltäkää kasvissyönti

People Eating Tasty Animals

/ #116 Oma valinta, mutta...

28.08.2011 12:59

Kasvissyönti on nimenomaan ihmisen oma valinta. Korostan, AIKUISEN ihmisen, joka omilla tuloillaan tekee mitä haluaa. Sen sijaan kasvissyönti ei pitäisi angstisten teinilehmien ja "apua, eläimilläkin on oikeudet" -ituhippien keino rasittaa yhteiskuntaa. Meillä on mm. sellainen loistava systeemi kun hyvä, terveellinen ja koululaiselle _ILMAINEN_ kouluruoka, joka nojaa, joskin vanhoihin ja aavistuksen epäilyttäviin lautasmalleihin. Jotta kasviruuasta saataisiin kaikki tarpeellinen, on se HELVETIN PALJON KALLIIMPAA, ja jos minulta kysytään niin maistuu paskemmalta kuin normaali suomalinen kotiruoka, joska sisältää tietyn määrän lihaa tai kalaa.

Itse pidän sekä liha että kasvisruuasta hyvin paljon, mutta kasvikset ovat vain hyvä lisäke lihalle tai kalalle. Pidän nimenomaan vähän käsitellystä ja puhtaasta ruuasta, en mistään "äitien tekemästä" moskasta. Mutta en missään nimessä lopettaisi lihansyöntiä vaan siksi, että voivoi, maapallo kuolee kun kaikille ei riitä sapuska. Tämä kertoo vain siitä, että väestön määrä on noussut liikaa ja vahvimmat selviää ja heikot...no syököön sitten vaikka ruohoa savannilta. Turha humanismi ja muu pelleily pois, ruokateollisuuden riistokapitalistit edesvastuuseen ja tuoretta hyvää pöytään, kiitos!