Vetoomus: NATO, isäntämaasopimus ja Suomen laki

vieras

/ #10 poliitista uhkapeliä turvallisuudellamme

29.08.2014 07:00

Ottawat taas melkoisen polittisen riskin tällä kauttakulku/huoltosopimuksella, jolla on tutkitusti vain kansamme vähemmistön tuki. Toki Natomediamme voivat rummuttaa mitä vaan skeidaa aiheesta, mutta kyse on yhdestä historiamme tuhoisimmasta, kalleimmasta ja ajattelemattomammasta teosta, jota jälkipolvetkin tulevat ehkä kiroamaan karvaasti.

Ja jotta tämän salanatosopimuksen tekijät eivät unohtuisi ne ovat tässä:

Hallitus joka tämän tekee on Kansallisen Kokoomuksen, Suomen Sosialidemokraattisen Puolueen, Ruotsalaisen kansanpuolueen, Vihreän liiton ja Suomen Kristillisdemokraattien muodostama enemmistöhallitus.

Vastaava sopimus tehtiin Natsi-saksan kanssa syyskuussa 1940, jonka jälkeen olimmekin sodassa Venäjää vastaan ja lasku oli aika iso ja sitä maksettiin pitkään.

Venäjän valtionvelka on Putinin kaudella vähentynyt minimiin, kun taas USA:n ja EU:n valtionvelka on kasvanut huimiin summiin.

Sota vaatii vahvaa taloutta ja kestokykyä, mitä meillä vaietun CSTO-sotilasliiton ( johon Venäjä kuuluu jäsenenä ) monilla mailla on, joten tulevaisuuden voimasuhteet ovat todennäköisesti EU / Natoryhmän vastaiset.