KÄPYLÄN LIPPAKIOSKIN SÄILYTTÄMINEN NYKYISILLÄ TOIMIJOILLA

KAUAN ELÄKÖÖN LIPPA KISKA!

/ #26 Raha ei ratkaise

01.09.2014 20:12

Käpylän lippakioski on ainutlaatuinen kohtauspaikka niin Käpylän, Kumpulan, Toukolan ym lähistöllä asuvien ihmisile. Jokainen ystävä jolle olen kioskin esitellyt, on palannut sinne uudelleen. Polkupyöräretkellä toiselta puolen kaupunkia tulleet, puhumattakaan ulkomailla asuvista jotka ovat olleet haltioituneita kioskin ainutlaatuisesta ilmapiiristä ja lämpimästä ihmisläheisestä palvelusta. Uskallan väittää, että kukaan ulkopuolinen, bisnestä havitteleva ei pysty tuota ilmapiiriä luomaan. Raha, trendit, toisen idean varastaminen ei nyt pure. Kysymys on tavasta tehdä asioita ihmisläheisesti ja sydämellä. Pojat ovat ansainneet suuren hatunnoston yritteliäisyydellään. Kioskin pojat ja tytöt ovat olleet innovatiivisia, yritteliäitä, työllistävät itsensä. Sitähän yhteiskuntakin nuorilta haluaa. Miksi kaupunki haluaa olla ahne ja vetää maton alta nuorilta yrittäjiltä? Heidän konseptinsa on paras mahdollinen Käpylän kaltaiseen rentoon puutalokylään. Antakaa meidän pitää kioskimme sellaisena iloa, sosiaalisuutta, elämää virkistävänä kohtauspaikkana, juuri sellaisena kuin se on! Hyvä pojat ja suurenmoinen kiitos ihanista hetkistä kahvikupposella ja jätskillä tänäkin kesänä*.                                  KAUAN ELÄKÖÖN LIPPA KISKA!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…