Vetoomus: NATO, isäntämaasopimus ja Suomen laki

/ #147 Re: Re: joka toista haukkuu on usein se ite

06.09.2014 13:38

#144: voivoi. - Re: joka toista haukkuu on usein se ite

Jakakaa adressia niin ehkä ne kannatusluvut saadaan täältä,

tämä adressi on historiamme tärkein, sillä hallituksen ja mediamme saappaan pohja naamalla on vienyt osalta kansalta täysin näkökyvyn, mitä on oikeasti tapahtumassa maassamme.

Olemme EU:n nettomaksaja ja takaajana muiden maiden velkavaltauksen loppulaskuja ja nyt rahoitamme vielä Natojoukkojen offensiivin kuluja alueellamme kohti Venäjää.

Maksamme taloussodasta suurimman hinnan koko EU:ssa. Pian - voi voi -  et pysty enää edes voivottelemaan. Luuletko että sopimus, jossa ei ole muuta iloa kuin venäjän ärsytys ja Naton edut sinulle jotain iloa tuo?

Olet hyvin yksinkertainen voivotelija ja sinunlaisten vuoksi tämä maa ei edes ole enää itsenäinen kuin illuusiossa jonka kaltaisesi hyvin uskovat. Edes hallituspuolueen kansanedustajat eivät ole yksimielisiä koko sopimuksen merkityksestä, mikä kertoo viisaalle olennaisen tehdystä. Me petimme saksalaiset asevelvet viime sodassa ja tässä jo alkaneessa sodassa meidät pettää Nato aivan samalla logiikalla. Se on meille oikein, koska valtaosa kansastamme on voivottelijoita ja uskovat Naton olevan joku rauhankyyhkyläinen.