Maahanmuuttajien tuet

Tasa-arvo meillekin

/ #2414 Apua olen suomalainen

19.09.2014 09:50

Koskaan aikaisemmin sukujuuriltaan suomalaista ei ole syrjäytetty niin kuin nyt. Jos suomalainen jostain syystä tarvitsee sosiaalitoimen rahallista apua on vastassa tiukka ei! Ulkomaalaisille perustetaan koti huonekaluineen, kodinkoneineen ja jne. Kun suomalainen nuori muuttaa köyhästä perheestä omaan kotiin hän ei saa mitään. Jopa laissa on kohta missä sanotaan että vanhempien on autettava lapsta oman kodin "rakentamisessa", mutta jos vanhemmalla ei ole mitään edes omassa kodissa, ei huonekaluja, ei kodinkoneita, eikä päällä kunnon vaatteita ja jos on joskus ollut joku kone ja sen on aikoinaan antanut kodinperustajalle ei ikinä saa itselleen toista, ei sohvaa, ei pöytää, ei tiskikonetta, ei pyykinpesukonetta, ei mitään.   Kaikki on tehtävä käsin ja käsi vuotaa verta psorin vuoksi. Näin meillä Suomessa. Olen äärimmäisen pettynyt tähän maahan jota koulussa hehkutetiin isänmaaksi. Isäni haavoittui isänmaan puolesta talvi- ja jatkosodassa ja kuoli nuorena sydäninfarktiin. Äitini teki koko elämänsä pitkää työpäivää. Ei ole lellitty suomalaisia ennenkään mutta kaikilla oli yhteinen päämäärä selviytyä.  Nyt meidät on sysätty rankasti syrjään. Me aidot suomalaiset olemme se syrjitty kansanosa. Tiedotusvälineet kerjäävät rahaa hätää kärsiville ja suomalaiset syyllistetän kaukaisten maitten hädästä. Maahanmuuttopolitiikka ohittaa kaiken muun. Kaikki tehdään maahanmuuttajan ehdoilla esikoulusta työelämään, vappa-aikaan, terveydenhoitoon, sosiaalipolitiikaan jne. Ulkomaalainen ohittaa aina suomalaisen ja saa mielistelevää hyvää kohtelua jokaisessa virastossa ja toimipisteessä. Hetkellisen avuntarpeessa oleva suomalainen haukutaan lyttyyn, väheksytään, halveksitaan, vähätellään jne. Eikö tämä ole jo rasismin huipu ja rasismin kohteena on aina suomalainen. Mikä ihmeen huuru on noussut eduskunassa istuvien päähän kun kukaan ei puolusta suomalaista ihmistä. Miksi, niin miksi me taistelimme, miksi yhä on sotatraumoista kärsivien vanhempin lapsia ja lastenlapsia jotka ovat yhä köyhiä ja köyhyys on heidän oma häpeänsä,  mutta ulkomaalaisen köyhyys on sen maan häpeä mistä he ovat tulleet ei yksilön häpeä.