Suomen huippuyksikkö lasten sairaanhoidossa toimii museossa

Ettei totuus unohtuis...

/ #197 Ns. vakiasiakkaan kertomaa...

03.09.2011 00:13

Erään äidin kertomaa:
Infektio-osastolla ei toiminut hoitajakutsu (mitä jos en olisi ollut paikalla yöllä, kukaan ei olisi kuullut lapseni hätää eristyshuoneen sulkutilan ovien takaa), S10 osastolla laitoin tietokoneen johdon seinään - se laukaisi elvytyshälytyksen. Olen 3 krt joutunut lähes kantamaan syöpäsairaan lapseni portaat ylös 4 kerrokseen koska hissi oli rikki. Lasten syöpäosastolle vanhemmat eivät saa jäädä yöksi koska siellä ei ole tilaa. Sairaat lapset EIVÄT halua nukkua yksin. Ei ole yksi tai kaksi kertaa kun Villekin on sieltä klo 23-24 soittanut "äiti mulla on ikävä, mä en saa unta". Sano siinä lapselle, äiti tulee heti kun sinne vaan SAA tulla. Katot vuotaa, kosteusvaurioita, hometta. Päivystyksen työntekijät oireilee, ulkoeristyshuoneen hoitajakutsu on teipattu kiinni jotta toimii...ja tässä talossa hoidetaan Suomen sairaimpia lapsia! Ja mikä on se taho, joka päättää millaisissa olosuhteissa nämä lapset hoidetaan? M u s e o v i r a s t o! Miettikää, museovirasto, ja siellä on tärkeintä säilyttää tämä vanha talo. Kyllä, säilyttäköön, mutta tehkööt siitä se, mihin se sopii parhaiten; museo. Rakennetaan lapsille UUSI sairaala. Laitathan nimesi tähän adressiin? Viimeistään Elämä Lapselle konsertin jälkeen ainakin? Kiitos ♥
Tää on aivan järkyttävää :-((( Lapset jos ketkä ansaitsevat parhaimmat mahdolliset olosuhteet silloin kun muutenkin on vaikeaa. Hitto että suututtaa!!!!