KÄPYLÄN LIPPAKIOSKIN SÄILYTTÄMINEN NYKYISILLÄ TOIMIJOILLA

Alma-naapuri

/ #56

27.09.2014 14:53

Kaikki hyvä ja kaunis  joka näissä kommenteissa on lausuttu lippakiskan puolesta pitää paikkansa. Kuulun niihin henkilöihin, jotka kevään ensimmäisenä aukiolopäivänä jonotan kiskalla saadakseni kupin kahvia - tai mitä nyt sattuuu olemaan, ainoastaan hyvän tunnelman vuoksi. Muutos on kuitenkin tapahtunut tänä kesänä (2014). Mielestäni yhteisöllisyyteen kuuluu huomaavaisuus kaikkia, myös naapurustoa kohtaan. Kiskalla on useasti soietttu sähköisesti vahvistettuna musikkia sellaisella voimakkuudella että se häiritsee kotirauhaani , vaikka ikkunat ovat suljettuna, vieläpä myöhään yöllä.Keskustelu kiskanpitäjän kanssa ei ole tuonut muutosta asiaan. Ihmettelen miten tällainen vaikuttaa läheisten vanhainkotien asukkaiden viihtyvyyteen, itse olen kuitenkin vielä työelämässä.

Häiritsevästä metelöinnistä johtuen taidan liittyä kilpailutuksen kannattajiin, vaikka kiskan nykyinen tyyli muuten sopii Käpylään hienosti.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…