SÄHKÖN SIIRTOHINTAA JA MUITA SIVUKULUJA ON ALENNETTAVA !

Vieras

/ #91

30.09.2014 16:16

on todella erikoista, että sähköstä, joutuu maksamaan enemmän, kun se makaa paikallaan verkossa, kuin siitä, mitä sitä kulutetaan päivittäin. sähköverkon omistajalla on monopoli, verrkoa ei voi kilpailuttaa, koska niitä on yleensä yksi ja yksi omistaja. lisäksi vaaditaan että sähköverkko sopimus täytyy saada poistaa ´liikennekäytöstä´ja ottaa se taas käyttöön esim.2-5 euron hintaan. nyt Sähköyhtiö ´kiristää´asiakasta, että jos tämä laittaa mittarin lepäämään , ja poistaa sen käytöstä, hän joutuu maksamaan uudelleen 4000-5000 euroa, koska otti sähköliittymän pois ´liikenne käytöstä. On katsottava että tässä täytyy rikoksen tunnusmerkistö, mutta itse rikoksen nimeäminen voisi olla jonkun lakia tuntevan viranomais tahon huolena. joka tapauksessa sähköyhtiöiden verkonomistamisen ja rahan himon välillä on suora yhteys.on katsottava, että sähkömittarin hankinta on aivan turha ostos, koska verkoston omistaa joku muu kuin se, joka on maksanut pelkästä mittarista ja oikeudesta saada sähköä tuhansia euroja. ohmisten on päästävä tästä monopolin orjuudesta vapauteen, jo nykyaikana. sähköyhtiö kiristää ja orjuuttaa käyttäjää aiheetta, ja maksattaa sähkömittarin haltijalla, tämän elämän aikana valtavia summia, pelkästään siitä, että tällä on valmius sähkön käyttöön. hyvät kansalaiset , vastustakaa tällaista käyttäytymistä kaikin voimin ja laillisin keinoin.