ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Lasse Kallo
Kallon kylä (Kittilä)

/ #331 Lisää maahanmuuttajia, mutta järjen kanssa

20.12.2008 11:42

Kiitos Vihreiden naisten tulin minäkin tietoiseksi Jussi Halla-ahosta. Yksi asia johtaa toiseen ja niinpä 12.12. allekirjoitin tämän adressin. Jos tämän vuoksi joudun SUPON tarkkailtavaksi olen pelkästään otettu.

Thorsin lakialoitteesta sen verran, että älytön juttu mikä älytön juttu. Kun lakialoitteeseen vielä ynnää nykyisen taloustilanteen Suomessa ja muuallakin, sitä kafkamaisemmalta Thorsin toilailu tuntuu. Ottakaamme myös huomioon ryhmä nimeltä Vihreät naiset.

Suomella on vielä kaikki mahdollisuudet välttää holttittoman maahanmuuttopolitiikan seuraukset. Varoittavia esimerkkejä löytyy ympäri Eurooppaa. Esimerkiksi Tanskassa ja Ruotsissa on lähiöitä, joihin ei hevin uskalla mennä poliisit, ei palomiehet. (Kirjoitin tämän ennen Malmön tapahtumia.) Englannissa on kaupunkeja, joissa imaamien sana painaa enemmän kuin maan laki.

Holtiton maahanmuuttopolitiikka olisi suuri haitta paitsi suomalaisille myös jo tänne koutununeille maahanmuuttajille. On piilokoomista, että kriitiikittömän maahanmuuton puolustajat eivät puhu tästä viimemainitusta halaistua sanaa.

En ole koskaan äänestänyt perusuomalaisia. Seuraavissa vaalaeissa saatan äänestää.