Adressi Israelin tueksi!

Ernesti Hemmingvei

/ #27 Kauhaniemelle

12.01.2009 18:57

Lainaus; "Ja väittää muka että emme halua tietää totuutta Israelista. Sori vaan mutta tiedämme. Kun YLEn uutinen tänäänkin kertoi, että kuolleita palestiinalaisia on 900 ja niistä 300 lapsia vastaan 16 kuollutta Israelilaista, niin mitä muuta täytyy enää tietää. Yksikään, joka oikeasti uskoisi jumalaan ei antaisi tappaa. Lukeehan se jo kymmenessä käskyssä - te tietämättömät."

Ymmärränkö oikein, että väität Israelin käyvän sotaa palestiinalaisia siviilejä vastaan?
Israel on ilmoittanut käyvänsä puolustussotaa Hamasia vastaan, mikä näkyy myös Israelin strategiassa.
Kuten tiedämme Gazassa asuu pienellä alueella 1,5 miljoonaa ihmistä.
Jos Israel kävisi hyökkäyssotaa palestiinan kansaa vastaan, niin IDF:llä ei olisi pienintäkään ongelmaa tappaa 1,5 miljoonaa ihmistä muutamassa tunnissa.
Vai miten selität sen, että kolmessa viikossa IDF on "pystynyt tappamaan" vain 0,06% vestöstä (terroristit mukaan lukien) vaikka käytössä on maailman tehokkain armeija ja nykyaikaisin sotakalusto? Miten se voi olla mahdollista, jos kohteena on noin pienellä alueella asuvat ihmiset??

Sitä tuskin tietää tarkalleen kukaan miten paljon kuolleiden joukossa on siviilejä. On kuitenkin syytä olettaa, että palestiinalaisten ilmoittamissa luvuissa on "arabilisää".

Yksikin kuollut siviili on liikaa, mutta niin ikävää kuin se onkin, ei sotaa ilman siviiliuhreja ole olemassa.

Israel haluaa rauhaa, Hamas haluaa sotaa. Juutalaiset kunnioittaa elämää, terroristit ihannoi kuolemaa.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…