Adressi Israelin tueksi!

Kuopio

/ #41

13.01.2009 20:06

Olen Juhanin kanssa pitkälti samoilla linjoilla. Rauhaa valtioiden välille ei varmasti tulla saamaan ennen kuin hamas on saatu pois vallasta. En usko, että Israel olisi jotenkin mystisesti niin typerä, että se ei tietäisi miehityksensä, saartonsa ja väkivaltansa aiheuttavan lisää vihareaktioita. Itse pidän uskonnot erossa tästä, sillä minulle ihmiset ovat tärkeämpiä. Lienee selvä keiden ruumisluku on isompi.

Kyseessä on selvästi laskelmoidumpi operaatio. Epäilyt siitä, että israel käyttäisi kokeellisia aseita Gazassa ei ainakaan helpota maan asemaa. Itse en usko selityksiä siitä, että siviiliuhrit gazassa ovat jotenkin välttämättömiä. israelin käyttämä tulivoima on naurettavan suurta. Sen tarkoitus on selvästi vain tappaa niin paljon kuin mahdollista. Itse lasken tämän kansanmurhaksi. Palestiinalaisilla on oikeus omaan valtioon.

ohessa varsin mielenkiintoinen linkki asiaan liittyen:

Tämä adressi kai ei käsitä minkäänlaista uskontoa? Onko niistä pakko tapella täälläkin?

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…