Adressi Israelin tueksi!

Ruovesi

/ #50 Harhaanjohtavaa

14.01.2009 14:46

Täällä puhutaan, kuten maailma yleensä, että Israel miehittää palestiinalaisalueita! Miehittääkö Venäjä ( ent Nl) Karjalaa, Kuusamoa, Sallaa ja oik käsivartta? Milloin meillä on sotien jälkeen sanottu alueellamme olevan miehitysvalta? Ei milloinkaan, miksi Israel olsi miehittäjä alueillaan, jotka se on saanut sodissa. Sodissa, joiden ainut aiheuttaja in ollut arabiosaspuoli.

Ja muistaa tulee, jos vähänkään oikeamielisyyttä näiden terrorismin oikeuttajien päihin sattusi mahtumaan. Israel on palauttanut vuoden 1967 sodissa valtaamistaan alueistaan yli 90%!!! Mikä maa ja missä, on tehnyt vastaavat. Ja Gaza kuuluu näihiin alueisiin, vaan ei se tuonut rauhaa ja turvaa itsenäisen Israelin alueelle.

Minua järkyttää ihmisten sokeus, sokeus nähdä oikein ja kuurous kuulla oikein. Sodassa tulee aina siviiliuhreja. Niissäkin sodissa, joissa vastustajana on sivistykseltään tasavertainen kumppani. Kumppani, joille naiset ja alspet ovat puolustamisen arvoisia olentoja, niissäkin sodissa ei-sotilaita kuolee. Muutoinhan se ei sotaa olisikaan.

Me, jotka seuraamme muutakin kuin YLEä ja maamme sanomalehtiä, tiedämme, että Israel on näissä asioissa ehdottoman tarkka ja sivistynyt. Arabit eivät, he voivat muutaman kymmentä uhrata ihan tuosta vain, jotta länsimedialle olisi millä mällätä. Heidän omat lukunsa ja videonsa ovat törkykamaa valheineen ja tarkoitushakuisuuksineen. Sekin youtube elvytysvideo; norjalainen lääkäri säätää, potilasta ei edes ventiloida = avusteta hapetuksessa ja arabi on painelevinaan. Tuo norski ei tehnyt siinä yhtään viisasta elettä hengen pelastamiseksi, mutta CNN kuvasi ja lähetti.

Minulta ei tule minkäänlaista ymmärrystä uskovina itseään esitteleville Israelin tuomitsijoille ja arvostelijoille. Meillä se tehtävä kuuluu pitkälti sosiaalidemokraateille, vas liittolaisille ja vihreille. Luen tällaiset uskovat aivopestyiksi, tavalla tai toisella.

Miksei kansanedustajia esiinny? Listallahan on kymmeniä, joiden nimet eivät näy. Ja toisaalta, meidän kansanedustajat ovat arkajalkoja, ei haluta yksipuolista leimaa. Hannu Takkula, Meppi, mies paikallaan.

Kun lukee enemmän, luulee vähemmän. Kun avaa silmänsä ja haluaa ymmärtää kuulemaansa, siirtyy niiden joukkoon, joiden on oikeudenmukaisuuden kanssa helppo hengittää. Ja jos vielä sattuu arvostamaan synnyinmaansa demokratiaa ja itsenäisyyttä, helpottaa se toisen sellaisen kunnioittamista ja tukemista.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…