Adressi Israelin tueksi!

Kuopio

/ #51

14.01.2009 16:38

Kukaan täällä ei puolla terrorismia.(taisin tuolla aiemmin jo mainita sen, että rauhaa ei varmasti saada aikaiseksi niin kauan kuin hamas on olemassa.) Kyse on palestiinalaisten oikeudesta olemassaoloon sekä israelin suorittamasta kansanmurhan merkit täyttävästä väkivallasta jossa ei todellakaan ole mitään sivistynyttä. (taisin tuolla aiemmin jo mainita sen, että rauhaa ei varmasti saada aikaiseksi niin kauan kuin hamas on olemassa.)

Mitä alueisiin tulee, ainoa alue jonka israel luovutti 1967 sodan jälkeen oli Siinai jonka se oli vallannut Egyptiltä. Muut maat luopuivat vaatimuksistaan omiin maihinsa rauhansopimuksen ehtona.

(http://fi.wikipedia.org/wiki/Palestiina#Israelin_valtion_perustaminen)

Vaikka Brittiläinen Palestiinan mandaatti oli varmasti omiaan lietsomaan kiukkua niin oli myös Palestiinan alueelle saapuneet juutalaiset ja israelin julistautuminen itsenäiseksi. (ennen kuin kukaan kerkeää tähän väliin nillittämään ilmoitan, että molemmilla on oikeus olemassaoloonsa. tietenkin.)

Totta on, että arabit julistivat sodan heti (tätä pidän myös terrorismina), mutta puolustautumisen sijaan israel valtasi itselleen lisäalueita aiheuttaen tulvan arabipakolaisia.

Lisäksi israel on laittomasti asuttanut siirtokuntia länsirannelle. Tämä rikkoo kansainvälisen tuomioistuimen asettamaa lakia. Kyseessä on siis sotarikos. Kuten on myös viimeisin hyökkäys.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…