Ylöjärven Haaviston matkapuhelintukiaseman vastustus

Oireita saanut

/ #25 Re: Hörhöt!

29.11.2014 19:07

#21: Maston juurelta - Hörhöt!

On tunnettu tosiasia, että lääkärit ja tutkijat, jotka uskaltavat esittää todettua ja todistettua faktaa matkapuhelinten ja tukiasemien vaaroista terveydelle vaiennetaan oman edun nimissä Stukin ja operaattoreiden toimesta. Osa lääkäreistä pelkää myös työpaikkansa puolesta.

Yksi maailman suurimmista vakuutusyhtiöistä vakuutusjätti Swiss Re luokittelee sähkömagneettiset kentät korkeimpaan seurattavaan riskiluokkaan. Heidän luokituksensa koskee sekä radiotaajuista säteilyä (RF), että matalataajuisia sähkö-ja magneettikenttiä (ELF). He nostavat esille mm. EU-ennakkotapauksen, jossa työntekijälle korvattiin kännykän aiheuttama kasvain. Myös Turussa jouduttiin kerrostalon katolta purkamaan antenni sen säteilyn aiheutettua samassa talossa olevan rouvan sydämentahdistimen hajoamisen useampaan kertaan. Tiedoksi myös, että useassa Euroopan maassa on tukiasemien tehoja vähennetty toisin kuin Suomessa, jossa niitä lisätään. Tukiasemia on myöskin purettu niiden aiheuttaman liiallisen säteilyn vuoksi.

Oletteko Te mahdollisesti Stukin tai muiden operaattoreiden palveluksessa vai kenties heidän laitteidensa myyjä tai fani? Moni itseni ohella on saanut näistä mainitsemistanne "pienitehoisista" tukiasemista ja päätelaitteista oireita kuten mm. kovan pään kuumotuksen, korvien tinnituksen sekä lukkiutumisen. Että näin.

P.S. Stukin julkaisut sekä määräykset on luettu. Oletteko itse mahtaneet lukea sieltä myös lasten kännykän käyttöä koskevan ohjeistuksen? Lisähuomautuksena voinen mainita, etten tupakoi enkä käytä alkoholia, jos se Teitä kiinnostaa.