Adressi Israelin tueksi!

Tarja Järvi

/ #100 Israel on Jumalan silmäterä

20.01.2009 22:45

Herra on kansansa suoja, Israelin lasten turva. Niin te tulette tietämään, että minä olen Herra, teidän Jumalanne, joka asun Siionissa, pyhällä vuorellani. Jerusalem on oleva pyhä, eivätkä vieraat enää tunkeudu sinne. Sinä päivänä vuoret tiukkuvat rypälemehua, ja kukkulat vuoravat maitoa. Kaikissa Juudan purojen uomissa virtaa vettä, ja Herran huoneesta juoksee lähde, joka kastelee Akasialaakson. Egypti tulee autioksi ja Edom erämääksi väkivallan tähden, mitä he ovat tehneet Juudan lapsille, kun ovat vuodattaneet viatonta verta heidän maassansa.
Mutta Juuda on oleva asuttu ainiaan ja Jerusalem polvesta polveen. Minä julistan heidät puhtaiksi verivelasta josta en ole heitä puhtaaksi julistanut. Herra on asuva Siionissa.

Näin on ilmoittanut Maailman Kaikkeuden Luoja jo yli 2000 vuotta sitten profetta Jooelin kautta ja useiden muidenkin profettojen kautta hyvin täydellisen kuvauksen lopunaikojen tapahtumista. Ne jotka ovat hyväksyneet Pyhän Hengen oppaakseen voivat helposti havaita missä ollaan menossa ja mitä on tulossa, lukiessaan Raamattua. Mutta itseänsä viisaina pitäviltä nämä ovat salassa, vaikka ovatkin kaikkien avoimesti tutkittavissa. Tämän maailman viisaus sotkee ylpeiden ymmärryksen niin perusteellisesti, etteivät he voi ymmärtää selvää tekstiä. Raamattu ei ole ristiriitainen vaan ristiriita on niissä jotka eivät ymmärrä.
Ainoa apu siihen on nöyrtyminen Luojansa edessä ja siihen edelleen kaikkia kutsutaan. Se on viisautta!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…