Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Vieras

/ #212

18.12.2014 20:15

Raamattu median myllyssä (Radio Patmos 101.6 Mhz)  on aivan mainio
ohjelma,  jossa innostuu väkisinkin.  Juha Ahvio piti äsken  pientä kansainvälistä katsausta:

Myös Yhdysvalloissa pieni vähemmistö n. 15 %  ajaa voimalla kristittyjä ja konservatiiveja paitsioon .  Samassa sodassa olemme.  Usassa vaan moni asia on jo osin pitemmällä,  osin ei.

Yksikään lainsäädäntöelin ei ole kannattanut same-sex aallon pyyhkäisyä yli valtakunnan vaan muutama juristi osavaltiotasolla. (Tuli vähän suurinpiirtein,  kun juha on  senverran vikkelä puhumaan) Tämä on se sateenkaariaallon mysteeri.  se onnistuu, vaikka enemmistö on toista mieltä.

Siksi on voimakkaasti noustava nyt,  Juhan sanoin,  ja oltava myös inhimillisesti viisaita.
Ja minusta se viisaus on tästä lähtien se sama viisaus,  joka kansainvälisesti on tässä taistelussa
havaittu tärkeäksi,  että vedämme tietoisesti tämän taistelun sille areenalle,  jossa ei olla vain uskovina esillä,  vaan yhdessä koko sen laajan väestönosan kanssa,  joka kannattaa perinteistä miehen ja naisen välistä avioliittoa.

Ja siksi on rukattava myös ulosantia niin että jätetään julkisuudessa hengellistä perustetta vähemmälle,  ei silti yhtään siitä tingitä omassa elämässä ja omissa yhteyksissämme.  Mutta suhteessa maailmaan,  se on havaittu avioliittotaistelussa ainoaksi mahdolliseksi valinnaksi:

Kaikki konservatiivit väestöryhmät yhteen k l a s s i s e n   a v i o l i i t t o k ä s i t y k s e n puolesta.  Uskomme saa,  ja täytyykin tulla näkyviin kirjoituksissamme,  mutta että emme pidä näitä areenoja hengellisinä palstoina siinä merkityksessä, kuin ennen olemme pitäneet. Tai ainakin teehdään varovaista siirtymistä  siihen suuntaan). Koska sukupuolineutralisoivan aallon on hyvin helppo kaataa (siis maailman silmissä) agitaatiollaan pelkkä liikkeen uskonnollinen osa  median voimalla,   muttei laajoista kansankerroksista muodostuvaa oppositiota.   Ja kristitythän  (her.kristilliset) ovat vain yksi osa,  eikä edes suurin osa  tästä suomalaisesta enemmistöstä.p.