Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Vieras

/ #235

25.12.2014 22:34

Jottei totuus unohtuisi:

Oulaisen, avoimesti bi-seksuaaliksi tunnustautuneen Sebastian Tynkkysen Setan/lgbt.-vaikuttajien - Oik.ministeriön - yhteistyöverkostojen tavoitteiden pohjalta laatima vaikuttamisohjelma Suomalaiseen yhteiskuntaan:

Setan suunnitelma:

1. Samaa sukupuolta oleville pareille säädetään rekisteröity parisuhde.
(toteutunut)

2. Arvoliberaalit sijoittoittavat eroamisensa massa-aaltoihin.
(toteutunut)

3. Kirkko siunaa ensimmäisen rekisteröidyn miesparin lähetystyöhön.
(toteutunut)

4. Sukupuolineutraali avioliittolaki säädetään. Samaa sukupuolta oleville heteroparien oikeudet. Lain vastustajat pelkäävät, että tulevaisuudessa vaaditaan lukumääräneutraaliutta, jos sukupuolineutraalius toteutetaan. Lain kannattajat vakuuttavat, ettei lukumääräneutraalia avioliittoa tarvita, eikä sitä tulevaisuudessakaan vaadita.

5. Arvoliberaalit liittyvät takaisin kirkkoon, jotta voidaan muuttaa kirkon avioliittokanta. Vasta sukupuolineutraalin avioliittolain mentyä läpi aletaan vaatimaan äänekkäästi kirkon teologisten linjausten muuttamista ja homoparien vihkimistä.

6. Vaatimus, että uskonnollisten yhdyskuntien vihittävä homoparit (sitä mukaa, kun kussakin yhdyskunnassa ilmaantuu ensimmäinen homopari, jonka osapuolet ovat yhdyskunnan jäseniä ja vaativat vihkimistä).

...................

11. Sukupuoli-identiteetti rikoslakiin koventamisperusteena mainittujen
vihamotiivien luetteloon.

12. Perusopetuksen OPS uudistetaan niin, että se velvoittaa opettajia pitämään
seksuaalisen suuntautumisen ja sukupuolen moninaisuuden opetuksessaan
esillä.

13.         Poliisille erilliset htblti-viharikosyksiköt. (Ruotsin malli).

14. Erilliset liikuntaryhmät pojille ja tytöille puretaan.

15.         Kolmas sukupuoli kirjataan lakiin.

16.         Rahoituksen lisääminen sukupuolenkorjausleikkauksiin.

Lukumääräneutraali rekisteröity suhde säädetään.

Avioliitto-käsite poistuu laista ja sen korvaa rekisteröity suhde, jossa yhdistetään sukupuolineutraali avioliitto ja
lukumääräneutraali rekisteröity suhde.

Tynkkysen sivujen keskustelupalsta vahvistaa asian:

"Välitavoitehan tämä on, senhän sanoi Jani Toivolakin yhdessä haastattelussa, että tämä on seuraava askel. Kyllä kai askelet siitä jatkuvat. " P.Hokkanen

Tutustu tästä linkistä laajemmin hlbti-vähemmistöjä koskeviin toimenpide-ehdotuksiin:eipäs hyväksy linkkiä,  mutta oik.ministeröön tie vie,  ja   julkaisuarkistot  ...  /  ..   seksuaalivähemmistöt

....jos joku jaksaa kahlata