IRTI TURVEVESIPÄÄSTÖISTÄ

liitosta eronnut

/ #837 Re: YLE uutiset:

13.09.2011 11:40

#835: uutisbongari - YLE uutiset:

Viimeinkin hyvä uutinen. Toivotaan että tämä "tuleva lama" olisi tasapuolisempi kaikkia kohtaan. Jos muistellaan 90- luvun lamaa niin silloinhan jostain ihmeen syystä ympäristöjärjestöt ja ymp. ministeriö sai vaan lisää rahaa kun kaikki muut joutui supistusten kohteeksi. Siitä lähtien on Suomessa jatkunut ympäristöterrorismi yhteiskunnan tukemana. Tämä on vaikeuttanut todella paljon erilaisten hankkeiden alkuunpanemista. Hankkeet ovat viivästyneet monilla sektoreilla erilaisten luontoselvitysten takia. Tämä kaikki on osaltaan johtanut siihen, että teollisuus on paennut ulkomaille ja jättänyt jälkeensä työttömyyttä ym. pahaa jälkeä.

Olen itsekin ollut jäsenenä, mutta en kestänyt liiton toimintatapoja. Tiedän paljon vastaavanlaisia henkilöitä. Liitytään suurin odotuksin, mutta liiton toiminta onkin sitten jotain aivan muuta mitä henkilö on ajatellut sen olevan. Olen edelleen luonnonsuojelija, mutta jäseneksi en liity enää koskaan.

Hieno uutinen että viimeinkin päättäjät huomaavat sen, kuinka typerää on ollut jakaa valtion rahaa Suomen jarrumiehille ( ja -naisille).