Säilytetään bussilinja 72 nykyisellä reitillä

Sofia

/ #76 Pukinmäki ja Oulunkylä tärkeitä kohteita Tapaninvainiossa asuville

19.01.2015 13:03

Pukinmäen lukuisat päiväkodit ja esikoulut, Pukinmän urheilukenttä, Pukinmäen luistelurata, Pukinmäen juna-asema, Pukinmäen nuorisotalo, Pukinmäen leikkipuistot, Pukinmäen lähikaupat ja apteekki, Oulunkylän kaupat, Oulunkylän koulut ja päiväkodit, Oulunkylän tekojäärata ja jalkapallokenttä, Mäkelänrinteen uintikeskus ja liikuntamahdollisuudet, keskustan palvelut ja työpaikat... Tässä vain muutama esimerkki siitä, miksi vähäisten palveluiden Tapaninvainiosta on päästävä suoralla bussiyhteydellä Pukinmäkeen, Oulunkylään ja sieltä Mäkelänkadun kautta keskustaan!

Malmi on kasvukeskus jo ilman sitäkin, että Tapaninvainiolaisetkin vielä HSL:n toimesta pakotetusti ohjataan sinne. Kaupunkia ja sen kasvua tulee kehittää monisyisemmin. Malmille kyllä menee jo nykyisellään lukuisia julkisen liikenteen yhteyksiä. Esim. Tapaninvainiosta sinne pääsee suoraan usealla eri bussiyhteydellä. Emme tarvitse niitä lisää, vaan tarvitsemme yhden yhteyden myös Pukinmäkeen ja Oulunkylään! Työpaikkojen näkökulmasta suora yhteys keskustaan on huomattavasti tärkeämpi isolle osalle ihmisistä kuin yhteys Itäkeskukseen.