Alkon ikkunat peitettävä ja Alkon nimi muutettava.

No. 6

/ #241

20.01.2015 10:35

Muistakaa lähettää addressi ja kaikki kommentit myös tosiaan kommunisti Ismo Tuomiselle! Täytyy myös alkaa palkkaamaan valtion palkkalistalle tällaisia Kyttääjiä (n. 40% Suomen budjetista menee julkisen sektorin työntekijöille, se ei riitä!), jotka kuuntelevat julkisilla paikoilla käytyjä keskusteluja. Jos joku edes mainitsee julkisella paikalla sanan "alko" tai mitään alkoholiin liittyvää, tulee Kyttääjän seurata häntä hänen kotiinsa ja sujauttaa postiluukusta/oven alta tms. nukutuskaasua, jotta rikollinen saadaan nukutettua salavaivihkaa. Tämän jälkeen rikollinen nimetään uudelleen numerolla ja hänet kuljetetaan saarelle, jossa ei ole yhtään alkoholia tai mainintaa alkoholista, ja jossa kaikkia "numeroita" tarkkaillaan jatkuvasti. Kun numero, eli rikollinen on saatu aivopestyä unohtamaan alkoholin olemassaolo, pääsee hän taas pois saarelta mantereelle takaisin. Suosittelen, että muutamme Ahvenanmaan tähän käyttöön ja että ajamme siellä asuvat asukkaaet Ruotsiin, jotta saamme otettua tämän hienon suunnitelman käyttöömme!