Alkon ikkunat peitettävä ja Alkon nimi muutettava.

Tuohtunut

/ #250 Naurettavaa

22.01.2015 02:57

Nyt rupee holhous  menemään jo järjen päälle. Jos Ihmiset ei osaa pitää lapsiansa aisoissa niin pitääkö kaikkien elää häkissä missä valtio holhoo ilman  omia mielipiteitä tai tahtoa. Voin sanoa  että se on paljon kiinni kasvatuksesta  tuleeko lapsella mieli  saada alkoholia, polttaa tai muuta huumaavaa, itse sain hyvän kasvatuksen ja kokeilin alkoholia ensimmäistä kertaa 18v syntymäpäivänäni. Nuoruudessani mainostettiin  päihteitä kaverit poltti ja joi, mutta en koskenut  koska minut oli opetettu. Vanhempien pitäisi mennä itseensä mikä on vikana  kun lapsi polttaa tai juo, juoksentelee ympäriinsä yöt pitkät kun ei ole kotiintulo aikoja, lapset eivät kunnioita teitä vaikka sanoisi että on kotiintulo aika ei ole mitään  syytä uskoa koska ei ole seuraamuksia, aresti? koulussa nähään kummiskin, oota kun yöllä lähetään ikkunasta, valtio on mennyt naurettavuuksiin joten lapset menettää kunnioituksen aikuisiin... se mikä kieletty kiehtoo aina.

Jos vaihtoehtoina olisi lapsesi juomassa piilossa ulkona keskellä yötä talvella vanhemmilta piilossa kun sanottiin että kaverilla yötä vaikka kaverikin on ulkona. kaikkien vaarojen ulottuvilla TAI kotona vanhempien valvonnassa missä jos jotain tapahtuu on joku vastuullinen henkilö. Vaikka ne ikkunat teipattaisiin  kyllä ne alaikäiset  sitä alkoholia näkee kun vanhemmat juo ja ihmetteelee miksi me ei voida saada ja sit tulee kiinnostus sit yritetään saada alkoholia kuin  kaikkea muutakin saa energiajuomista aseisiin joten miksi ei teini saisi alkoholia.