Kroonisen väsymysoireyhtymän (CFS) tutkimus ja asianmukainen hoito aloitettava välittömästi Suomessa

Omaa lääkäriään arvostava

/ #75 Lääkärit ei osaa enää - haastetaan heidät

28.01.2015 05:47

Lääkeyritykset tukimaksuillaan päättävät nuorien lääkärien tietotaidosta, joten heitä turha haukkua. Hekin ovat vain tiedostamattaan tai tietoisesti aivopesty lammaslauma. Vanha koulukunta eli 60- kymppiset ja ulkomaalaiset lääkärit osaa tutkia. Ja kannattaa suosia lääkäreitä jotka käyneet ulkomailla erikoistumassa. Mihin tahansa suuntaan Suomesta lähteekin, toiminta ulkomailla erilaista.

Netistä saa paljon tietoa ja tänä päivänä voi päättää millä lääkärillä käy. Ja kannattaa itsekin kysellä lekurilta perusteluja, ja ottaa rakemtavalla otteella vastuuta että miten tulee kohdelluksi ja mihin suostuu. Se järkyttää lääkäreitä että joku kyseenalaistaa päin naamaa, mutta havahduttaa tajuamaan että perinteinen tyyli ei riitäkään, vaan luottamus ansaittava sekä ammattitaito olla perusteltua tarvittaessa julkisivun takana.

Lammaslauma- tyyli on tuonut suomalaiset tähän tilanteeseen. Kannattaa katsoa peiliin että mistä syystä seuraus on tämä tilanne. Ja nousta pois turhasta ei kehtaa tunteesta, kyllä me saadaan ja osataan antaa rakentavaa palautetta tuonne yliopistojenkin suuntaan missä tehdään päätökset koulutusohjelmien sisällöistä.