Pidetään Suomi turvallisena

Suomalainen

/ #11 Jos et sopeudu yhteiskuntaan, tiedät missä ovi on!

02.02.2015 00:29

Se on rasistisuudesta ihan turha puhua kun vähän ottaa selvää mimmoista sakkia nämä Muslimit ovat. Juu onhan se oikein kiva että ollaan keskivertoja uskovaisia... paitsi siinä kohtaa kun 99% näistä keskiverto uskovaisista on sitä mieltä että KAIKKI mitä koraanissa lukee on Allahin tahto ja tulisi toteuttaa maan päällä SANANMUKAISESTI! Mukaan lukien kivittäminen jos olet pettänyt, uskosta eroaminen=kuolema välittömästi, et kuulu uskoon=käänny tai kuolema valittömästi, "vääräuskoiset" eivät ole ihmisiä ja tulee tappaa mitä hirveimmällä tavalla rangaistukseksi, sharia lain naisten lasten ja eläinten pahoinpitelyt, raiskaukset, vapauden riistot sekä muu hiukan lievästi sekava idealogia mitä kirjaan on painettu vuohipaimenten ajoilta, jolloin tämä planeetta oli lievästi barbaarinen ja tulivuoria palvottiin jumalina.

Jos ei kelpaa täällä olla maassa maan tavoilla ja haluaa luoda Suomesta Islamistisen valtion, sotia pyhiä sotia mailmaa vastaan ja lopullisesti tehdä koko mailmasta yhden suuren Islami valtion, jota johtaa uskonnollinen kalifaatti, niin on sanomattakin selvää ettei henkilöllä ole asiaa tähän maahan enää vaan tulisi vähintään departoida välittömästi, sanoi ihmisoikeus järjestöt mitä tahansa!

Jos haluaa nähdä millaisia keskiverto Islamisti on niin vilkaiskaapa videolta!