ASTRID THORSIN IDEOIMA UUSI ULKOMAALAISLAKI HYLÄTTÄVÄ!

Joonas Korkiakangas
Kangasala

/ #545 Ajankohtainen kakkonen oli vähintäänkin puolueeton, mitä uskalsin toki epäillä

18.02.2009 00:05

En muista koska olisin viimeksi liimautunut tv-ruudun ääreen niinkuin hetki takaperin ylen tv2:lla. Olin ehkä hieman pettynyt, koska odotukset olivat liiankin korkealla, mutta väittäisin että pistevoitto tuli silti helposti. Minulla on myös todella paljon tuttavia jotka ovat todella kiinnostuneita asiasta, eivätkä ole kuitenkaan koskaan kuulleetkaan tästä adressista, joten meillä on vielä paljon toivoa. Ja jos jotain käy tästä kaikesta kiittäminen niin Juha Mäki-Ketelä on mies jonka oma-aloitteellisuuden ansiosta olen saanut asioista paljon tietoa ja myös jakanut sitä eteenpäin ja perehtynyt faktoihin ja muiden tahojen julkaisemiin juttuihin, ja kaikkeen muuhun mitä ainakin kaikki tällä foorumilla keskustelua käyneet ovat kirjoittaneet. Kaikki kunnia Juhalle! Ja kiitos myös muille keskusteluun osallistuneille. Itse en ole osallistunut keskusteluun, mutta seurannut kyllä päivittäin ja lukenut joka ikisen viestin tällä palstalla, sekä osallistunut merkittävästi taustatyöhön. Tästä jatketaan vaan eteenpäin.