Teurashevoskuljetukset EU-alueella saatava kuriin

Adressin tekijä

/ #38 Adressin luovutus

18.02.2009 13:40

Tämä adressi luovutetaan 26.2.2009 Euroopan Unionin komissiolle Brysselissä. Kiitän jo tässä vaiheessa kaikkia allekirjoittaneita, mutta toivon vielä loppukiriä eli nyt sana kiertämään adressista. Tämä onnistuu vaikkapa sähköpostiviestin välityksellä, kopioi siis alta valmis sähköpostiviesti ja lähetä kaikille tutuillesi!

"Joko olet allekirjoittanut?

www.adressit.com/hevosten_puolesta

Lähes 46 000 allekirjoitusta kerännyt Hevosten Puolesta –adressi luovutetaan 26.2.2009 Brysselissä Euroopan Unionin komissiolle. Tarkempi tiedote tilaisuudesta tulee vielä lähempänä kyseistä ajankohtaa, mutta nyt on loppukirin aika. Hevosten Puolesta –kansanliike haastaa jokaisen tätä viestiä lukevan henkilön ja kaikki mediat mukaan allekirjoitustalkoisiin: Nostetaan yhdessä allekirjoitusten määrä 50 000 nimeen, jotta yhteinen sanamme Brysselissä olisi mahdollisimman painava!

Haasteeseen voi vastata allekirjoittamalla adressin, jos ei ole sitä vielä ole tehnyt. Jo mukana olevat haastetaan levittämään tätä uutista luovutuksesta eri foorumeille ja ihmisille esimerkiksi sähköpostin välityksellä. Aikaa on tiistaihin 24.2.2009 asti.

Kaikki reippaasti mukaan talkoisiin!

Loppukiriterveisin,

Hevosten Puolesta –kansanliike

www.hevostenpuolesta.fi

Hevosten Puolesta –kansanliike on ryhmittymä, joka syntyi joulukuussa 2007 MTV3:n 45 Minuuttia –ohjelman herättämänä. Kansaa syvästi järkyttäneessä ohjelmassa käsiteltiin raakoja teurashevoskuljetuksia Etelä-Euroopassa. Pitkien kuljetusmatkojen aikana eläinten hyvinvointi unohdetaan, EU-määräyksistä ei piitata ja hevoset kärsivät pahoin: Kuljetusautot ovat täynnä hevosia, joille ei suoda kymmenien tuntienkaan aikana mahdollisuutta juomiseen, lepoon tai syömiseen. Osa hevosista on vakavasti loukkaantuneita ja kuljetusten aikana hevosia myös kuolee. Hevosia myös kohdellaan väkivalloin ja niille aiheutetaan tarpeetonta stressiä, kärsimystä, pelkoa ja kipua."