Luontaishoitoja uhataan rajoittaa Suomessa

Kouvola

/ #34 Lääkärien pitäisi

28.02.2009 10:29

todellakin tutustua myös vaihtoehtohoitoihin ja syventyä yleensäkin asioihin. Nyt monet potilaat tietävät itse enemmän asioista. En menisi lääkärille, joka on pilkallinen tai alentuvainen vaihtoehtohoitojen suhteen, ja joka uskoo vain lääketehtaiden informaatioon. Ei tällainen lääkäri ihmisenäkään sitten kummoinen ole.

Lääkärien ja ravintoterapeuttien pitäisi myös enemmän tutustua ravitsemukseen sairauksien hoidossa tai terveyden ylläpidossa. Nämä asiatkin näille ´asiantuntijoille´ on aivopesty tiettyiltä tahoilta ja kuitenkaan he eivät pysty lyömään pöytään mitään kiistattomia tutkimustuloksia. Esim. Diabetesliittokin suosittelee hiilarimässyä diabeetikoille ja insuliinia sitten päälle, vaikka Vhh-ruokavaliolla ihminen/diabeetikko voisi selvitä ilman lääkkeitä. Nykyravitsemusohjeet sairastuttavat tai ainakaan ei ole todellisia terveysvaikutuksia näillä lisäainepommeilla ja teknorasvoilla pitkällä tähtäyksellä.