Kannabis lailliseksi

Kuopio

/ #1160 Inkvisiittio

08.03.2009 19:06

Tiedättekö, että 2006 kuivuus kuivatti Amazonian sademetsissä suuret puut. Nämä suuret puut hajoavat meidän lähitulevaisuudessamme. Tiedättekö, että tyynenmeren suurilla coralliriutoilla on kuollut ääretön määrä korallia.
Miksiköhän ? Koska käytössämme on petrokemian tegnologia.

Kuvitellaan tilanne nykyiselle päivälle, että 1930 luvun Amerikassa olisivat antaneet Hamppu tegnologian edelleen kehittyä ja petrokemian teollisuus olisi ollut vain rinnallakulkevana tegnologia. Niin tänäpäivänä meillä ei olisi ilmaston lämpenemis ongelmia. Voitaisiin nimetä useita muitakin ongelmia jotka olisivat vähäisempiä tai sit ilman ongelmia.
Petrokemian tyypit blokkasivat bisneksen itselleen ja raivasivat kilpailijan poistieltä valheilla, vääristelemällä, ym. Saivat kehitettyä lain sitä varten, ettei kilpailijalla ole mitään mahdollisuuksia.

Missäs olemme? Keskellä kaaosta. Raha häviää arvoonsa ja sirastuvaisuus lisääntyy ym. ja meidän pitäisi kestää vielä parit vuodet enempi duunissa, jotta joku sais rahaa.
Olemmeko tyytyväisiä ja onnellisia, mutta meitä kusetettiin pikkusen Rankasti.

Lukekaa emperor.wikidot.com Jack Hererin juttu.

Mutta tilannehan on nyt se, että se tegnologia joka meitä kusetti ei ole pystynyt hoitamaan hommaansa, joten uuden pitäisi alkaa, tai vanhan toistua kunnes koko homma räjähtää.

Kieltolaki ei koske Cannabista, vaan Hamppua.
Harmiton luonnossa kasvava kasvi. Kumma kyllä tämä yksi kasvi vois pelastaa meidät tästä liristä.
Meidän pitää muistaa, että pelkästään jo sillä että Hamppu kasvaa, niin se muuttaa hiilidioksiidin kaikkein tehokkaiten hapeksi mitä mikään muu täällä pallollamme. Se jo sinänsä auttaisi meitä eteenpäin. Puhumattakaan muista avuista, joita taitaa olla muutama.
Amerikan laskuopin mukaan se tuttaisi Vapaana ollessaan jo työpaikkoja n. 5000 - 9000 kappaletta Suomessa.
Voitas korvata tuontiöljy esimerkiksi. YM YM YM.

Rakastan omaa vapaata tahtoani.
Jokaisella elävällä pitäisi olla omanvapaantahdon mukainen lupa käyttää Hamppua niin kuin sen itselleen parhaaksi suo.

Tai sit ollaan lirissä jos jokin luonnonmullistus tapahtuisi. Sen luokan mullistus, joka lamauttaisi tän pallon.
Entäs sitten mitenkäs pärjättäs ilman Hamppua hyvät ihmiset kysyn vaan???
Eikä me selvitä esim jos nyt joku isokivi törmäis maahan tai ennustettu jättitulivuoren purkaus esim tapahtuisi. Meiltä on viety taito hyödyntää hamppua taito lääkitä sillä toisiamme. Meidän historiasta on pyyhitty sana Hamppu pois.

Laillistetaan tämä kasvi jotta nämä jutut menisivät oikein tässä mailmassa.

Jos Rick Simpson tulisi Suomeen, niin Suomi varmaan erotettaisiin YK:sta.
Itse asiassa YK antoi julki sen, että heidän määräämä huumevastainen laki on tullut tiensä päähän. Meidän kuulemma pitäisi ettii parempia vaihtoehtoja.