Kansalaisadressi Lääkelaitoksen esittämää lakiehdotusta vastaan. Adressi luovutettu 8.9.08 sos.ja te

ahti heyno
turku

/ #11 Eu ei vaadi

16.03.2009 03:09

hyvä Riitta Vaikkinen!
Jos minulla olisi kyky tuoda erilaisia addresseja ihmisten luettaviksi ja siten myös allekirjoitettaviksi tämän toisin jokaisen kansalaisen eteen!

Jos todellakin suomalaiset poliitikot tässä asiassa tulevet "vetämään tiukka linjaa" niin linjan vetäjät tulevat huomaamaan, siinä vaiheessa kun omat hoitoni eivät toimit ja hoidon antaminen on Suomessa lopetettu tuon 170 000 per kerta takia, mitä ovat menneet tekemään!
Jopa päättäjien tulisi muistaa että kun ihmistä tarpeeksi kauan ahdistetaan ja laitetaan "selkä seinää" vasten tulee mitta täyteen ja joku jossain alkaa antaa vähintään samalla mitalla takaisin!En aknnata anarkismia mutta tässä asiassa jossain vaiheessa ehkä sopiva kansalaistottelemattomuus tulee tarpeeseen!

Ja jos tähänkin keskusteluun löytyy hyssyttelijöitä miettikää jos tällainen tilanne tulisikin omalle tai lastenne kohdalle!