Vakuutuslääkärit on asetettava totuusvelvoitteen piiriin

Kolumbou

/ #197 AntilaHujalaGate Re: Re: Re: Re: Re:

22.04.2015 05:13

#180: - Re: Re: Re: Re:

Ei ihme, ettei tämän adressin asia etene! Siis jos vakuutusalan ylimmällä virkamiehellä, ylijohtajalla Outi Antilalla on tällainen kytkentä vakuutusalan suurimpaan yritykseen Ifiin. Niin mitä se on sitten alemmilla tasoilla vakuutusalan organisaatioissa ja hierarkioissa?

Vai onko niin, että ylimmän vakuutusalan virkamiehen puolueettomuus ei ole hänen ja Ifin lakimies Taisto Hujalan tapauksessa uhattuna? Nimittäin CV:n puolesta Hujala ei ole mikä tahansa peruslakimies.

Joten ei ihme jotta tämä keissi on jo ristittykin osuvasti AntilaHujalaGate
Aiheesta ovat ensimmäisenä uutisoineet Oikeusturva-verkoston kanavat Facebookissa ja Twitterissä.

Ratkaisevaa tietysti on se, että oliko ylijohtaja Antilan virkaan nimittänyt Kelan nykyinen pääjohtaja ja keskustan mandaatilla istuva Liisa Hyssälä tietoinen näistä kytköksistä? Ja annetaanko ministeriöstä asiaan vahvistavaa lausuntoa? Sekä ministeri Hyssälän ja ministeriön tiedossa olleet asiat, kuten riskianalyysi Hujalan aiheuttamasta esteellisyydestä ylijohtajan viranhoitoon. Nuo tiedot paperilla; kaikkien kiinnostuneiden saataville.