Adressi Suomen irtaannuttamiseksi Euroopan Unionista

Ville Honkala
Seinäjoki

/ #20 Separate the Union

30.03.2009 21:37

Liittovaltiopolitiikkaan lopen kyllästyneenä olen tullut ajatelleeksi kansalaisjärjestön perustamista unionia vastaan. Toisaalta on kyllä parempi että maamme asioista päättävät toisen maan kuin Suomen omat rosvot ja perkeleet. Sama se on minulle vaikka tulisi ryssä ja miehittäisi koko maan, päin helvettiä menee kuitenkin. Sakemannit on kyllä minusta ryssääkin pahempia. Entäs nämä Vanhaset sitten? Täysiä tolvanoita ja oman etunsa tavoittelijoita. Suomen kansalta puuttuu kikkeli. Suomi haisee vitulle, Eurooppa kyrvälle. Venäjä perseelle. Usa jalkahielle. Jaetaan koko maa vaan kylmän separatistisesti 100-500 000 asukkaan yksiköihin. Kaikkiin omat lakinsa. Ei mitään yhteistä puolustusta, viidakon lait pitävät tunkeutujat tehokkaasti loitolla kuten aikana ennen ristiretkiä, kun Suomalaisilla oli kikkeli. Viikingit eikä slaavit ei tänne tohtineet. Kristinuskoko syy kansamme henkiseen impotenssiin? Noitia ennen oltiin. Nyt vaan konetta näppäillään. Sellaiset on johtajat kuin ansaittu ollaan. Sitä mieltä min`oon.