wwe takaisin suomen televisioon kanaville

Martti P
H

/ #322

27.01.2007 22:19

No täällä olen jos minua on kaivattu. . . WWE:s on tapahtunu mm. Triple H on joutunut 4 - 6 kuukauden sairaslomalle loukattuaan polvensa NYR PPV:ssä, ja Orton sekä Edge yrittää saada HBK:ta pois pelistä, mutta ei ole toistaiseksi onnistunut. SD:ssä järjestettiin Beat The Clock sprint -kisa jossa piti tehdä nopein aika ottelulle ja sen voitti Kennedy. Sitten Long ilmoittaa, että kisa jatkuu ens viikolla muutaman ottelun verran. Kukaan ei pysty tekemään parempaa aikaa kuin Kennedy, mutta Takerin ottelu oli viimeinen. Taker häviää kuitenkin ottelun, koska Kennedy sekaantuu otteluun tuomarin ollessa tajuton eli uutta aikaa ei tule, eli Kennedy kohtaa Batista Royal Rumblessa ja ottelevat mestaruudesta. Long ilmoittaa, että Taker kohtaa Kennedyn ens viikolla ja jos Taker voittaa, niin ottelusta tulee Triple Threat. Taker olisi voittanut ottelun, mutta Batista sekaantuu otteluun ja Taker häviää. Eli Kennedy kohtaa Batista RR:ssä normaalissa otellussa ja kyseessä on mestaruus ja Taker on itse Rumble ottelussa ja tulee kehään viimeisten joukossa. Ja Raw:in puolelta, Cena kohtaa Umagan RR:ssä ja ottelumuodon sai valita Armando ja mestaruus on tietenkin liossa. Sitten muutama "pienempi" juttu on tapahtunut, mutta en jaksa mainita niistä. RR käydään huomenna eli katson sen itse maanantaina. . .

P.S voin tulevaisuudessakin jatkaa kirjoittamista tapahtumien kulusta jos ketään kiinnostaa ja jos on aikaa. . .