YLEn mediamaksu

Kouvola

/ #36 Niin ja ps.

26.04.2009 21:03

"Miten luulette saavanne maksun henkilöiltä/porukoilta jotka ei ikinä ole tehnyt töitä,elävät meidän veronmaksajien kustannuksella,"

Nii, onko se oikein että normaali työssäkäyvä tallaaja maksaa omasta puolestaan sen 175e ja sitte kun sossu maksaa kaikkien työrajoitteisten pummien osalta tän maksun, huomataan että ei taas määrärahat riitä, nostetaan veroja, niin silloinhan me maksetaan oman maksumme lisäksi myös niiden, jotka ei siihen kykene.

**ttu eihän sitä autoveroakaan maksa ne kellä ei sitä ole. Kohta varmaan sekin poistetaan ja keksitään uus maksu -liikkumismaksu, 200€ / lärvi. Ihan sama onko autoa vai ei, mutta se että nostat hanurin sohvalta ja liikut, liikuit sitte kävellen, pyöräillen, tai julkisilla, aivan sama, maksat jokatapauksessa!

Miksei samantien tehdä semmosta yhteiskuntaa: Teet töitä 12h päivässä, et saa palkkaa, mutta saat kaiken mitä tarvitset: asunto, YLEN kanavat, julkinen liikenne, 1x lämmin ruoka päivässä, uudet vaatteet 1x vuodessa..... SOSIALISMI TAKASIN VAAN!!!