Kannabis lailliseksi

Vantaa

/ #1224

14.05.2009 16:31

Olen seurannut tätä keskustelua mielenkiinnolla kauan ja todennut seuraavaa: sekä kannattajissa että vastustajissa on ääripäitä, jotka jauhavat paskaa sen kun ehtivät, ja maltillisia, jotka ennen kommentin lähettämistä lukevat, mitä ovat lähettämässä. Kannabiksen vastustajien kommenteista liian moni näyttää siltä, kuin se olisi kirjoitettu ajattelematta ja kunnon humalassa. Kannattajista löytyy taas monia käyttäjiä, jotka kertoilevat omia kokemuksiaan ja haluavat nähdä vain ne hyvät puolet. Suoritin pieniä laskelmia. Allekirjoitin tämän adressin, koska kannattajien riveissä suurin osa oli perustellut kommenttinsa, mutta se ei vielä riittänyt. Allekirjoitin tämän myös sen vuoksi, että suurin osa vastapuolen kommenteista oli asiattomia ja täyttä paskaa, jota ei oltu vaivauduttu millään lailla perustelemaan. Plus vielä se, että uskon ihmisten valinnanvapauteen ja rinnastan kannabiksen mielessäni tupakkaan.
Etukäteen ilmoitan myös, etten ole kannabiksen, alkoholin, nikotiinin tai minkään muun päihteen käyttäjä. Kahvia juon joskus. Enkä halua kuulla kännisiä solvauksia. Lue aina mitä kirjoitat.