Naisilta henkilöauton ajo-oikeus pois

/ #23 Eikö jo riitä?

15.07.2015 17:14

Huono vitsi.

Naisia dissataan jo tarpeeksi liikenteessä. Tilastojen valossa - jos siis TURVALLISUUTTA liikenteeseen haetaan, eikä villin lännen meinikiä - pitäisi ajokortti kieltää alle kolmekymppisiltä ja n. 45-55-vuotiailta miehiltä. Tai sitten tehdä kaikille kuskeille alkotestin kaltaiset testosteronitestit... kukahan niistä jäisi kiinni.

Kun olen joutunut jopa naisille todistelemaan, että minä EN ole niitä IHMISIÄ (miehiä tai naisia), jotka pahassa paikassa nostavat vain kädet silmille ja kirkuvat (ks. Suomen surkein kuski), niin en oikein jaksa tämmöistä "huumoria".

Minkä lisäksi olisi ehkä hyvä koko suomalaisen liikennekulttuurin kannalta, että liikennesääntöjen noudattamista alettaisiin vihdoin pitää hyvän kuskin ominaisuutena! Sekä huomaavaisuutta liikenteessä - kuten esim. auton pysäyttämistä suojatien eteen. Tällaista olen nähnyt tapahtuvan esim. macho-Espanjassa, eikä keltään ole siellä sen takia tietääkseni pallit pudonneet.

Ihmettelen tämän adressin motiiveja, todella.