Olli Immonen (PS) erotettava välittömästi tehtävistään

/ #124 Re: Kaikkia poliittista ideologioita ja ismejä pitää saada vastustaa

28.07.2015 10:00

#2: - Kaikkia poliittista ideologioita ja ismejä pitää saada vastustaa

Huono ajoitus Immosella eli samaan aikaan , kun oli Norjan tapahtumapäivä. Mutta onko teistä kaikista todella oikein, että tänne rahdataan noita vetelehtijöitä pitkin Afrikkaa?  Jos ihmisillä on tosi hätä, niin tottakai on autettava, mutta onko näillä tosi hätä`? Eurooppa ei voi ottaa vastaan sentään kaikkia.  Mitä , jos täältä lähdettäisiin kylmää pakoon sinne päin tai Venäjää pakoon, kun on niin arvaamaton maa? otettaisiinko avosylin vastaan ja järjestettäisiin hyvät olosuhteet meille? Epäilen!  Naimisen kautta meille tulee vierasmaalaisia tai sellaisten kautta, jotka tulevat työhön, mutta onko todellakaan tarpeen hyssytellä vaan niitä , jotka tulevat kun kuulevat että täällä saa ilmasta rahaa ja katon pään päälle.  Siis oikeita pakolaisia ja kunnon ihmisiä jos tulee , mutta esim. rikollisia meillä on itsellämme ihan tapeeksi omasta takaa, että niitä ei enää tarvita muualta. Turha väittää rasistiksi, sitä en ole, mutta en myöskään hyväksy sitä että Eurooppaa ja maatamme käytetään suruttomasti hyväksi.