Olli Immonen (PS) erotettava välittömästi tehtävistään

EN allekirjoita!

/ #166 Höpöhöpö

02.08.2015 10:20

En tule koskaan allekirjoitamaan näin höttöstä ja typerää adressia!

Jos Immonen erotetaan on se merkki sananvapauden rappeutumisesta. Mielestäni suomessa saa olla eri mieltä ja omista ajatuksista saa kirjoittaa. En ole koskaan ymmärtänyt tätä suomalaisten hyssyttelykulttuuria! Kaikki pitäisi olla valettu samasta puusta samojen ajatusten kera.

Ottakaa nyt järki käteen ja olkaa tulkitsematta Ollin kirjoituksia niin julmetun yksipuolisesti. Kaveri on kuitenkin naimisissa maahanmuuttajan kanssa eli hänkin elää joka päivä monikulttuurista elämää muslimitaustaisen naisen kanssa.

Vaikka en Immosen kanssa olekaan samaa mieltä niin arvostan hänen rohkeuttaan ja uskallusta ilmaista ajatuksiaan julkisesti maassa, missä ei näköjään saa olla eriäviä mielipiteitä. Immonen ei kuitenkaan ole yksin huoliensa kanssa! Niitä huolia ei saa kuopata vaan niistä pitää saada nostettua keskustelua ettei tilanne kärjisty yhtään enempää. Nyt vain odottelen niitä vastapuolen kärkeviä kirjoituksia, että saadaan se arvokeskustelu käyntiin. Sananvapautta ei saa tuhota!

Olli Immonen on juuri siinä tehtävässä, kuin hänen pitääkin! Hän edustaa äänestäjiään, jotka ovat hänet eduskuntaan halunneet. Ollin tehtävä on puhua heidän suullaan. Hyvä ettei Olli ole muuttunut samanlaiseksi hyssyttelijäksi kuin monet muut politiikot valintansa jälkeen!!! Itse en ainakaan halua oman ehdokkaani kääntävän takkiaan ajamilleen asioille. En äänestänyt Ollia enkä olisi äänestänyt, mutta monet muut äänestivät.