Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Suomi nousuun köyhät tappamalla?

/ #2014 Re:

21.08.2015 18:00

#24: -

Apostoli Paavalin sanoin: "He väittävät tuntevansa Jumalan, mutta teoillaan he kieltävät hänet."

Nyt, kun hallituspuolueiden jäsenille on osoitettu, mitä suunniteltu eläkkeensaajan asumistuen leikkaus merkitsee kaikkein köyhimmille suomalaisille, he voivat korjata asian poistamalla tämän sopeutustoimen hallituksen esityksestä.

Meistä keski- ja hyvätuloisista tosi moni haluaisi, että verotusta kiristettäisiin sen sijaan, että ihmisiä ajetaan hätään ja kurjuuteen toimeentulotukea hakemaan. Toimeentulotuki oli kaiken lisäksi tarkoitettu viimeiseksi ja väliaikaiseksi tueksi ja sen tasosta tuli moitetta EU:lta alkuvuonna: perusturvan taso on liian alhainen - toimeentulotuen kuten eläkkeidenkin pitäisi yltää jo yli 900 euroon!

Me keski- ja hyvätuloiset kulutamme sosiaalietuudet, kun saamme kaikki päivärahat ansiosidonnaisina. Laitetaan näihin katto ja korotetaan pienimpiä etuuksia. Kumma, kun edes lapsilisiä ei saada tulosidonnaisiksi - kyllä on ahneus huipussa!

Turha hurskastella, ettei ole varaa ja kaikilta pitää leikata ja LEIKKAUKSET TEKEVÄT KIPEÄÄ. Kipeää tosiaan tekee, mutta kenelle!

Jos tämä leikkaus menee läpi, häpeän olla suomalainen.