Adressi maahanmuuton hillitsemisen puolesta

Vieras

/ #48

27.08.2015 10:55

Riittää tämä pakolaispolitiikka, pitäisi tehdä niinkuin Tanska, joka on vähentänyt pakolaisten avustuksia ja tiedottanut laajasti somessa, ettei kannata tulla. Meillä ollaan aivan liian lepsuja eikä toisinajattelua sallita, vaan syytetään heti rasisteiksi, vaikka ihmisillä on kova huoli toimeentulostaan, kun kaikkein vähäosaisimmilta leikataan, mutta pakolaisille vain näyttää rahaa riittävän. Lisäksi meillä on käytössä tämä perheiden yhdistämispolitiikka, eli kun yksi saa turvapaikan, loput perheestä ja suvusta haetaan ilmaiseksi ja turvallisesti lentokoeella. Näin pakolaismäärät paisuvat moninkertaisesti ja kertautuvat ja kertautuvat. Ja todella pakolaisille maksetaan hulvattomasti tukia, asuminen on ilmaista, eikä heidän tarvitse maksaa sähkö- eikä muita asumiskuluja niinkuin esim. peruskansanelkeläisen joka pienestä eläkkeestään joutuu maksamaan verot, vuokrat, sähköt, terveyskeskusmaksut, lääkkeet ym. ja joutuu elämään melkein kaurapuurolla ja jos kykenee, menemään leipäjonoihin hakemaan täydennystä. Onpa hyvä tämä adressi, että saa tuoda mielipiteensä edes tämä kautta esille, kun media  sensuroi kaiken kritiikin. Huolta aiheuttaa myös se, että kaikki mamut ovat muslimeja ja heitä kun tulee jatkuvana virtana ja kaikki vaan toivotetaan tervetulleiksi, niin suomalaiset jäävät kohta vähemmistöksi ja nämä mamut rupeavat hallitsemaan maatamme ja Suomesta tulee lopulta islamilainen valtio.