Adressi Sipilän hallituksen pakottavaa lainsäädäntöä vastaan

Vieras

/ #1056

10.09.2015 21:19

alkaa vituttaa tämä hallituksen sanelu politiikka ja kansalta hyvinvointiyhtesiskunnan mureneminen, EK:n vois lopettaa heti. ja aletaan rakenttaa aitaa suomineidon ympärille. omiakin on hädässä ja syvemmälle ollaan menossa. ottakaa johtajia varamiespalvelusta 9euroa tunnilta, niin ollaan pelastettu koko maailma.. mikään ei tunnu riittävän, palkkamalttikin  on ollut jo monta vuotta palkan korotuksissa ja samaa vaaditan. kyllä alkaa tapahtua täälläkin kummia kun tarpeeksi riistetään, pankin kanssa 30vuotta naimisissa ja mitä lamat ja inflaatio syönyt ostovoman olemattomiin. neuvottelet pankin kanssa uudet lainat matalan korkojen turvin, niin mitä pankki tekee se nostaa omaa markinaalia 0,38 ylös yli 2,00:lle. no kun joskus korot nousevat 4-5.00 hujakoille on tässäkin maassa vaarallista elää... pussihousut kusee kintuille......  ei tämä ole enää hyvin vointi valtio, ensivuonnakin otettava lisävelkaa valtion pohjattomaan kassaan ja meidän kansalaisten kerryttämiä varoja vaan kohdennetaan oikeen maahanmuuttajille. hienoa vetelät.