Kansanedustajien kesälomat 30 vuorokauteen

Vieras

/ #221

11.09.2015 15:01

Yli 35 v työelämää takana ja toivon mukaan jaksan edelleen vähintään 5 v edes jossakin terveenä, toivon mukaan.  Opintoainalla yliopistokouluttautunut sosiaalityötä eri yksiköissä tehnyt ja lisäkouluttautunut (myös omalla rahalla ja vapaalla). Pieni on ollut palkka ja siksi jääkin. "Uran huipulla" ja pienen palkan lisänä nyt edes 38 vuosilomapäivä-oikeus -SAAVUTETTU. Yksinhuoltajana maksanut ja elännyt lapseni aikuIseksi.Ei ole asumistukia tullut eikä muitakaan helpotuksia. Nyt tunne, että viekää viimeisetkin rippeet. Ei asuntolainaa makseta vain hyvällä tahdolla tai asumista (vaihtoehtoisesti sama raha kalliiseen vuokraan -kaksio n. 700-900,-/kk Tampereella) ,joka on välttämätön,vaikka vaatimaton asumus onkin. Ei elämistä aikuistuvan lapsen kanssa,(ei yli 17 v tule lapsilisä) elämisestä jää alle 2000,-/ nettopalkasta hummailuun. Mutta tästäkin haluatte nyt valtion suureen kitaan. Pöyristyttävää,todellisuuspakosta, katalaa ja ala-arvoista Teiltä!