Adressi Sipilän hallituksen pakottavaa lainsäädäntöä vastaan

Vieras

/ #1499

15.09.2015 17:54

Kyseinen lakiehdotus syö yrityksien tukijalan, koska keskituloiset ja matalamman keskitulon työntekijät, maksavat Suomalaisista palveluista, suhteessa enemmän kuin muut ryhmät. Nämä tulot vievät yritysten tulot, vaikka yritys säästäisikin. Joka aiheuttaa konkursseja, ei suinkaan lisää työpaikkoja.
Lisäksi kaikki nuo palvelut ja tuotteet, ovat suoraan verrattavissa hyvinvointiin. Josta luovuttaessa ihmisten terveys kärsii. Sairaslomien palkkamenetykset taas vähentää sairaslomille ilmoittautumista. Tätä kautta ihmiset sairastuttavat lähimmäisiään, työtovereita ja asiakkaita. Tämä johtaa pitkittyneisiin sairaslomiin ja pienimuotoisiin epidemioihin.
Kaikenkaikkiaan tämä raha on, maan sisällä pyörivää rahaa, joka ei vaikuta vientiin tai turismiin. Eli rahaa ei yhtään enempää kuitenkaan tule.
Lisäksi tämä vähentää, ay-liikkeen merkitystä ja asemaa, joka jatkossa mahdollistaa, näiden totaalisen syrjäyttämisen.
Kyseessä ei ole demokratiaa, vaan jotain pelottavampaa.
Yksikään ehdotus ei paranna suomalaisten oloja, eivätkä ole inhimillisiä. Ehdotus on vääryys, johon pitää puuttua, vääryys jota koko Suomi tulee katumaan, mikäli se menisi läpi.