Vaaditaan uusi eduskunta

/ #14 Olen VAHVASTI eri mieltä

23.09.2009 23:28

Vanhukset 5/
Kokeneet ja terveet ihmiset ovat työreservi. Kokemus täydentää innokkuutta. Ihmiset elävät entistä pidempään ja omaavat suurenevat perinnöt. Perinnöt menevät uuteen tarkasteluun, joko verotukseen tai omaehtoiseen oman elämän turvaamiseen niin terveyden- kuin sairaudenhoidossa. Yli puolet sairaanhoidon kustannuksista menevät noin kuuteen viimeiseen elinkuukauteen. Eutanasia ***/ tulee vääjäämättä lakitarkasteluun. Todistettavasti haluaville järjestetään kunniallinen poistuminen. Elämän jatkaminen ei ole itseisarvo - vaan tavoitteena on elämänlaatu.

Maahanmuutto 6/
Suomi tarvitsee uutta ahkeraa verta. Geenistöllinen monimuotoisuus takaa evoluution, jossa kansakunta pysyy vahvana. Suomessa asutaan suomalaisina, oli synnyinmaa "musta tai keltainen". Suomalainen identiteetti liittoutumattomana ilmiönä on ns. EU-harvinaisuus, josta mm. Ruotsi ja Itävalta pitävät kiinni. Suomi on hyvä maa elää suomalaisille****/. Suomessa noudatetaan suomalaista lakia, kulttuuria, perinteitä ja tapoja - niitä ei ole vaikea vieraankaan oppia tai edes kunnioittaa.