Irc-Gallerian uutta ulkoasua vastaan

Carita Ahokas
Varkaus

/ #54 Pistipähän miettimään.

07.10.2009 09:37

Noniin, aluks eka katoin, että voi v*ttu tää on ruma, sitten totuin melkein kokonaan, sitten kyllästyin valittelijoihin. Nyt alan kyllästymään valittelijoista valittelijoihin. Et osaks mä mietin et se vanha ulkoasu on parempi (mut uus ei oo niiin syvältä p*rseestä), osaks mä alan kyllästyy noihin "VANHA GALLERIA TAKAS!!1"- kommenteihi, että (jos olisin ylläpitäjä) voisin jopa piruillakseni jättää vaan tuon ulkoasun.

Mutta miettii sitten, kumpi on kannattavampaa gallerian kannalta; uhalla olla näitä käyttäjiä vastaan vai kuunella oikeesti niitä? Ottaen tosiaan huomioon nämä VIP-käyttäjät, niitähän ei ihan vähän ole. Jos kuvitellaan, ettö kaikki uhoojat ei ole allekirjoittaneet, sovitaan luvuksi vaikka 17 000 (tällä hetkellä allekirjottaneita päälle 15 600) ihmistä uhkaa lopettaa galllerian, ja puolet niistä olis VIP- käyttäjiä, se tekee 8 500 VIP- käyttäjän menetystä. Kuvitellaan, että nämä VIP- käyttäjät menevät sillä 10e/vuosi hinnoittelulla, niin galleria menettää siinä jo 85 000 euroa. Tottakai tää voi olla pienempi summa, kun VIP käyttäjiä ei ole niin paljon, mutta sitten on näitä, jotka maksaa sen 3e/2kk, mutta ei koko vuotta kuitenkaan. Mutta kuitenkin, galleria menettää ainaknin tuhansia euroja, jos tälläinen massapako tapahtuu, enkä usko, että galleriaa pidetään yllä "pelkän harrastuksen vuoksi". Ja muutenkin muut rahastuskeinot, mitä galleria käyttää tuolla, varmasti niiden käyttö vähenee. Vaikka se on kyse iha pienestä prosentti määrästä, se voi olla hyvin suuri menetys gallerialle, ja vaikka se olisikin se pieni prosentti niistä tuloista.

Etjuu, kyl mä ainankin palauttasin kuitenkin sen takaisin. Et ei tää malta iha turha olla, miettii vielä niitä valituksia, mitä galleria on jo saanu muilta käyttäjiltä, jotka ei ole allekirjoittaneet tätä..